Gyorsautó tuning,minden ami a sebességgel,áramvonalakkal kapcsolatos

Gyorsautó,ha szereted a sebes tuning verdákat és imádod az áramvonalakat itt a helyed

tuning midenkinek

tuning verdák és az áramvonalak honlapja

tuning

 

Mik a  tuning verdáktuning.jpgtuning.jpg

gyorsauto_tuning_verdák.jpg

gyorsauto_tuning_verdák.jpg

gyorsauto_tuning_verdák.jpg

gyorsauto_tuning_verdák.jpg

 

Mit is jelent valójában a tuning verdák szó? A tuning egy angol szó, amely hangolást jelent. Az autó tuning területe egy elég kiterjedt témakör, amiben néha elég nehéz eligazodni. A "tuning verdák"fogalmi meghatározás valahol ott kezdődik, hogy a tulajdonos valamilyen szinten elégedetlen járművével, Mást szeretne, mint az utakon rohangáló többi autó ugyanabból a típusból. A tuning lehetőséget nyújt a tulajdonosoknak, hogy megvalósítsák önmagukat tuning kocsijukban kifejezzék saját énjüket.A tuning verdák egyedisége az adott személy kifejező készségétől függ!

A tuning verdák fogalmát felfoghatjuk úgy is, mint önmegvalósítási mód és életforma, visszatükröződik benne az autós egyénisége. A tuning verdák valóságos pénznyelők, esélyünk sincs a ráköltött vagyonok megtérülésére, ezt csak és kizárólag magunkért, a vezetés és tuning autónk élvezetéért csináljuk. A cél az, hogy jól érezzük magunkat a tuning autónkban! A gyártósorról legördülő autónak minél több vásárlót kell megnyernie, hiszen a cél az eladott darabszám növelése. Éppen ezért szinte lehetetlen a személyes igényekhez alakítani az autókat (csak néhány méregdrága márka vásárlásánál van lehetőség végigkísérni a gyártási folyamatot,betekintést nyerjünk a tuning verdák létrehozásának bonyolult folyamatába hogy igényeinkhez alakítsák az autót, de ilyenkor is általában csak a belső kialakításba lehet beleszólásunk). Ez a tény készteti a tulajt az autó gyári paramétereinek megváltoztatására.Szeretném bemutatni nektek a tuning verdák főbb csoportjait.

A tuning alapvetően 4 nagyobb területre osztható:

-futómű tuning


-kipufogó tuning


-motor tuning


-optikai tuning

-akusztikai(zenei)tuning


Futómű tuning az első, hiszen ezzel a tuning verdák stabilitását tudjuk növelni, ami nem utolsó szempont a biztonságos autózásban, ugyanakkor élvezetesebbé teszi a vezetést. Talán mindenki először a felni és a gumi cseréjével kezd, majd ezután következhet a sportrugók és lengéscsillapítók beszerelése, később a toronymerevítők beszerzése. Komolyabb motortuningnál elengedhetetlen a fékek megerősítése. Ne felejtsük el, hogy a komolyabb igénybevétel miatt a futóműalkatrészek élettartama csökken, ezeket is kicserélhetjük erősebb változatokra.


 

A tuning verdák kipufogórendszerét is érdemes módosítani. Ez jelentheti a hátsódob és a középdob cseréjét, nagyobb átmérőjű csövek beszerelését és utolsó lépésben a sportleömlő beépítésével válik teljessé a kipufogó rendszer teljes átalakítása.A tuning verdák egyik legjellemzőbb alkatrésze a pufó tuning. Nem szabad megfeledkezni a katalizátorról sem, sport-katalizátorra cserélve szinte semmit sem vesz el autónk teljesítményéből.


 

A motor tuning esetén megelégszenek sportlégszűrő és sportgyertya beszerzésével, valamint még elviszik négykerekűjüket chiptuningra. Néhányunk azonban nem elégszik meg ennyivel és komolyabban belemásznak a tuning verdák motorjának lelkivilágába.Ha tuning legyen kövér! Erre elég sok lehetőség van (de erről majd később), mindennek csak a pénztárca szab határt. Fontos, hogy minden komolyabb beavatkozás kihatással van az alkatrészek élettartamára.

 Beszéljünk a tuning verdák optikai tuning mint esztétikai látványának javításáról . Ezzel  tuning autónk külső és belső megjelenését tehetjük egyedivé, alakíthatjuk egyéniségünkhöz. Ehhez rengeteg spoilert és kiegészítőt kínálnak az üzletek, de talán a legjobb az egyedi dolgok készítése, ez ugyan többe kerül, de megéri. A felni cseréjét ebbe a kategóriába is besorolhatjuk.

 

Maga az optikai tuning mára kissé átalakult és egyfajta „optikai-akusztikus” dologgá vált. Az akusztikus igazából kevés, ami alatt mondjuk a repedtfazék hangú kipufogót vagy mondjuk az 1000W-os erősítőt értjük, mára ez sokkal több. Kicsit olyan lett ez, mint a nő, aki mindent megtesz, hogy szépnek tűnjön. Vagyis mára a tuning verdák tulajdonosai gyakorlatilag a legelképesztőbb ötletekkel előrukkolnak, hogy úgy tűnjön, a verda igazán tuning darab, nem egy sima, utcai bevásárlókocsi. Ezekből az ötletekből gyűjtöttem most be egy párat.

Nagy elképzelés az alapvető lemez tuning. Nem csak egyszerűen szárnyakat tesznek fel, hanem a kocsi alapvető vonalait törik meg, mégpedig egyszerű borítólemezek felhelyezésével. Ennek köszönhetően a forma talán szebb, de mivel a lemez alatt nincs semmi, az egész olyan, mint a szilikonos mellimplantátum (nőknek vagy pasiknak egyaránt. Vagyis mintha felpumpáltuk volna a kocsinkat, levegővel.

Másik nagy ötlet a sokat alkalmazott neon tuning. Alapvetően egy okos dolog, de ha sokat teszel fel, akkor több a kár, mint a haszon.  Ennek ellenére javallom mindenkinek, aki csak egy picit is akar ezzel törődni, mivel az áramfelvétel alacsony és az eredmény igen jó. A belső terekbe azonban újabban ész nélkül pakolják, pedig ez a fény kívülre jó, nem máshova. Emellett igencsak okos ötlet az új tuning autókba beszerelt izzók lecserélése, kékre vagy xenonra, már ha van erre igény és pénz. A gyári helyen minden fény jobban mutat, sokkal. Amúgy a jobbak alapból xenonnal jönnek, vagy kérhetők, mint az x6, m5, m6, xf2008, xkr, 450h, sc430, gt4.2, spider, csak hogy a kedvenceim közül néhányat említsek.

 

 

Ilyen melegben egyszerűen nem lehet a garázsban szenvedni, így inkább kerestem további ötleteket az autó tuning csodálatos bugyraiban, és ismét csak nem kellett csalódnom, a világ egy isteni hely, tele tök jó fejekkel! Olyanokkal, kik tök úgy gondolkoznak, mint én. Akiknek a tuning az, amit a tuning verdák tervezője a legmerészebb álmaiban sem remélt volna. Lássuk hát:

Kezdjük a legkevésbé vaddal. Végy egy kocsit, belezd ki az utasterét, mint a vasárnapi csirkét, aztán szerezz egy fotót valamelyik vadászgépről (jelen esetben olyat, amiben ACES II. katapultülés van), majd ess neki a műszerfalnak. Köss be vagy három MFD-t (monitort), szerezz hozzá progikat, hogy működjenek, mint kijelzők, és máris kész a vadászgép pilótafülke tuning! A csúcs a sebváltó, egy eredeti F-16 botkormány, de az összes kiegészítő nagyon baba. Ezzel  száguldani már tényleg élmény lehet, ráadásul annyi vele a munka, amit leírtam, amúgy a belső puritán, egyszerű lemezmunka.

Ilyenek az igazi tuning verdák!

 

Újabb nagy találmány a mindenféle ökörség beszerelése, aminek alapvetően semmi köze a tuning verdák fogalmához. Ilyenek a mini bár vagy a miniatűr Jakuzzi, utóbbi főleg platóra. Ez mind jó tuning ötlet, csak ha a"tuning" nem egy gyöngyházfényű limuzin, akkor az összkép béna. Amúgy nagyobb baj, mikor például kamion vagy motorkerékpár alkatrészeket szerelnek be, melyek aztán abszolút nem illenek be. Na, ezekkel tényleg gáz van.Na ez a féle tuning már nekem sem gyere be.

Egyéb tuning verdák

  Tuning verdák elérhető technológiát a legjobban kihasználja. Habár nyilván nem bírja a kemény terepet és a töréstesztje sem lehet ötcsillagos,tuning verdák jelző is csak jóindulattal igaz rá, viszont sima 98-as jó bele (mivel a motorja olyan, mint ami az ultralite-okban van), és hát repül. Éspedig remekül, mivel utazósebessége ebben az üzemmódban keményen 200 felett van, és odafent nincs traffipax (max. a légvédelem lő rád a ruszki határon).

Ugyanez a téma másik megközelítésben –hogy a tuning verdák az extrémitást is át tudja lépni, autó helikopterré és vica versa,super tuning verda! Az alapforma emlékeztet a Peugeot egyik concept gépére (lásd lejjebb, ha érdekel), miniatűr motorral és elképesztően könnyű szerkezettel.eredetileg nem igazán egy tuning,de egy kis kreativitással fantáziánknak nincs határa. Nyilván megvan a kötöttség mindkét üzemmódban ha akarjuk tuning autó ha pedig úgy szeretnénk tuning helikopter.Az ötlet annyira kemény, a megvalósítás pedig annyira tökéletes, hogy egy műszaki szemgolyóját simogatja ez a látvány. Mert ő látja, ami ebben rejlik. Amit akarnak ezzel.

A tuning verdák tuning témaköréből semmiféle képpen nem szabad kihagyni az autó hifi tuningot.

 Ha szeretnénk hogy a tuning verdák ne csak látvány terén fogja meg az embereket hanem már messziről tudják hogy egy igazi tuning közeledik feléjük akkor egyenes út a sikerhez és az elismeréshez egy nagy teljesítményü erősítő beépítése kedvenc tuning autónkba.Ílyenkor szükség lehet a tuning verdák karosszériájának és egyéb rezonálásra képes alkatrészek megerősítésére ill.cseréjére.

Gondolom említeni sem kell hogy a megfelelő erősítőhöz hozzá illeszkedő hangszóró dukál.ugyanolyan terhelhetőségű,impedanciájú,s kellő képpen oda kell figyelni a dbi értékre is.az utóbbi minnél nagyobb éréket vesz fel, a tuning annál kifejezőbb.

Terjengenek olyan mítoszok hogy egyes tuning verdák a szó szoros értelmében a hangerőtöl fölrobbantak.Ez ökörség!de a szélvédők kirobbanása komoly tuning esetén(2000w)megtörtént!

CHIPTUNING

 

 

 

 

A tuning verdák végletekig való hajszolásakor a chiptuning is segítségünkre lehet.

 

 

 

 

   A modern számítógép vezérlésű diesel és benzinmotorok "lelke"a befecskendező komputer, illetve az abban levő vezérlőprogram.A tuning hatására pár százalékos teljesítmény javulás érhető el. A komputer a különböző perifériákról (légmennyiség mérő ,hőmérséklet jeladó, fordulatszám jeladó kopogásérzékelő szenzor stb.) beérkező információk és a vezérlő elektronikában tárolt szoftver alapján működteti a motort.

 

 A vezérlő szoftver megváltoztatása (optimalizálása) által teljesítmény és forgatónyomaték növekedés valamint minimális mértékű üzemanyag megtakarítást lehet elérni.

A változás mértéke:

-a szívómotoroknál 6-10%-os tuning növekedés

-turbo vagy kompresszoros motoroknál 20-25%-os tuning növekedés+25-30%forgatónyomaték változás.

-üzemanyag megtakarítás 5-10% ha azonos a vezetési paraméter.Ennél a pontnál máshogy értendő a tuning.csökkenésről beszélünk,de ki ne szeretné hogy tuning verdánk kevesebbet fogyasszon.

A tuning egyszerüen a szoftver megváltoztatásával érhető el.

Nem csak autóknál lehet tuning hanem a motogp-s sport motoroknál is.

 

 

 


 



Amíg az oldal tulajdonosa nem helyez el itt tartalmat, addig a mai napi leglátogatottabb oldalak listája jelenik meg!

{KATEGORIA_LEGLATOGATOTTABB_M

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 2
Heti: 4
Havi: 21
Össz.: 21 231

Látogatottság növelés
Oldal: Tuning
Gyorsautó tuning,minden ami a sebességgel,áramvonalakkal kapcsolatos - © 2008 - 2024 - gyorsauto.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »